ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Τηλ: 210 4225134
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Τηλ: 2310 705400
  • ΣΚΟΠΙΑ: Τηλ: +389 2 3256553
  • info@boznos.gr
Καλάθι
 x 

Επιστροφές προϊόντων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η Εταιρία ΧΡ. ΜΠΟΖΝΟΣ & ΥΙΟΣ Α.Ε. προωθεί τα προϊόντα της στο ηλεκτρονικό της κατάστημα προσπαθώντας να τα περιγράψει με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια ώστε να μπορεί ο χρήστης να διαλέξει αυτό που θέλει εύκολα και γρήγορα μέσω του υπολογιστή του. Επειδή όμως συμβαίνουν και λάθη, παρακάτω μπορείτε να βρείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων:

Λάθος παράδοση προϊόντος:

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο εμπόρευμα που δεν είναι αυτό που παραγγείλατε ή λείπουν κάποια τεμάχια από την παραγγελία σας, αφού επικοινωνήσετε μαζί μας και συνομολογηθεί εγγράφως το πρόβλημα, τότε μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία ή το προϊόν προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής και τα έξοδα αποστολής της σωστής παραγγελίας βαρύνουν την εταιρία μας, αρκεί να έχει τηρηθεί ο τρόπος επιστροφής που θα σας προτείνουμε.

Ελαττωματικό προϊόν:

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο εμπόρευμα το οποίο φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από το τεχνικό προσωπικό μας, τότε ισχύουν οι όροι εγγύησης και λειτουργίας:

- Οι ευθύνες για συνέπειες από τεχνική ατέλεια ή ελάττωμα των πωληθέντων εμπορευμάτων βαρύνουν αποκλειστικά τον αντίστοιχο κατασκευαστικό οίκο, ημεδαπό ή αλλοδαπό, ανεξάρτητα εάν η τιμολόγηση προς τον πελάτη έχει πραγματοποιηθεί από την εταιρεία μας ή κατ’ ευθείαν από τον κατασκευαστικό οίκο. Σε κάθε περίπτωση εφ’ όσον ο κατασκευαστικός οίκος διαθέτει γενικούς όρους πώλησης των προϊόντων του, ισχύουν οι συγκεκριμένοι όροι πώλησης του οίκου, τους οποίους μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας (www.boznos.gr), είτε να μας ζητήσετε να σας τους αποστείλουμε.

- Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

- Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του.

- Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε μέσω courier, είτε μέσω πρακτορείου ή με παράδοση στο κατάστημα της εταιρίας στον Πειραιά. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την εταιρία και η εταιρία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.

- Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.

- Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την εταιρία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρία.

- Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρίας πλέον. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της εταιρίας στον Πειραιά.. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρίας προς τον πελάτη.

- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Μη Ελαττωματικό προϊόν:

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ένα προϊόν μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση. Η επιστροφή γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

- Η επιστροφή αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

- Η επιστροφή πρέπει να γνωστοποιηθεί εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της αποδοχής της επιστροφής μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.

- Κατόπιν της επιστροφής του προϊόντος και εφόσον το είδος είναι σε άριστη κατάσταση, η εταιρία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 15 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

- Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρία.

- Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της εταιρίας πλέον. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της εταιρίας στον Πειραιά.. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της εταιρίας προς τον πελάτη.

- Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι την απόφαση της επιστροφής. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%. Η εταιρία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Εξαιρέσεις από την επιστροφή προϊόντων
Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα τα οποία κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή.

Διαδικασία επιστροφής
1. Μπορείτε να φέρετε το εμπόρευμα στην εταιρία, Κ. Μαυρομιχάλη 12, 18545, Πειραιάς και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
2. Εάν έχετε παραλάβει το εμπόρευμα με ACS μπορείτε να κάνετε τα ακόλουθα:
1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210-4225134, είτε μέσω e-mail στο info@boznos.gr